Vyhledávání


Kontakt

Species Rerum

E-mail: masswave23fm@gmail.com

Pyrokineze - Silné spojení

09.10.2011 20:19

Jednou, zhruba pred mesicem. Jsem zas po dlouhe dobe skousel pyrokinezi.

Sednu si ke stolu(doma) na zidli a zapalim svicku. Dam nad ni ruce a skousim ji psych. a fyz. vizualizaci primet aby zhasla... Nejak se mi nedari tak to skousim opacne, tedy snazim se zvetsit plamen svicky znova stejnym postupem. Pokracuju takhle asi 2minuty, kdyz v tom nahle... (:D) zacne se mi menit vedomi. Nedokazu to popsat, neni to podobny AC ani hypnagogii ani nicemu jinymu co znam. Zkratka propadani se do tmy mizeni okolniho prostredi plamene. Pak se mi znicehonic zrychlil tep a dech kterej byl vic a vic hlubsi. S tim se mi vetsoval strach. Jako kdyby byl nekdo prede mnou s pistoli a chystal se me zabit. Nejzvlastnejsi ale bylo ze ten celkovej pocit byl dost opojny.